United States Army
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BCT Script

Ga naar beneden

BCT Script Empty BCT Script

Bericht van Bartjeeee za apr 19, 2014 6:40 am

Zorg ervoor dat alle Recruits en observeerders zitten voordat je start. Als ze dat niet zijn, zorg dat ze gaan zitten!


DS: Welkom bij de Basic Combat Training, Recruits. Ik ben jullie trainer, [rang] [name], en ik leer jullie om een goede soldaat te zijn! Tijdens de training blijf je stil zitten en praat je pas wanneer je iets word gevraagd. Blijf actief en let goed op, ik geef jullie geen tweede kans. Tijdens deze training spreken jullie mij aan als Sir [name]. Begrepen, Recruits?

Recruit(s): Yes Sir!

DS: Jullie gaan respect tonen door jullie bevelen op te volgen en jullie superieure goed aan te spreken. En nu staan! Dit noemen we ook wel  ’Attention’’. Wanneer je dit ziet of een out-ranking officier betreed de basis door de poort STA JE OP! Je beweegt niet, je draait niet, je praat niet! Blijf staan totdat de officier zegt: "Rest", "At Ease", "Carry On" of "As You Were"
Begrepen Recruits?

Recruit(s): Yes Sir!

Oefen Attention een aantal keer


DS: De juiste manier om een hoger iemand aan te spreken na een bevel is door te antwoorden met: ’Yes Sir’’ of wanneer het een vrouwelijke officier is ’Yes Ma’am’’. Als je het antwoord niet weet zeg je:  ‘’Ik weet het niet Sir/Ma’am, maar ik zal het te weten komen.’’ In alle andere vormen is het respectvol om je mede soldaten aan te spreken bij rang en naam.
Begrepen Recruits?

Recruit(s): Yes Sir!

DS:  In dit leger volgen wij zeven hoofdwaarden. Deze zijn Loyaliteit, Plicht, Respect, Selfless Service, Eer, Integriteit en Persoonlijke Moed. Als je deze waarden laat zien in je werk, kan je promoties ontvangen. Begrepen Recruits?

Recruit(s): Yes Sir!

DS: Ok, nu erg goed luisteren. F/C wordt gebruikt voor promoties/demoties. Een officier zal een ’Attention’’ omroepen en zal dan iemand vragen om te ’F/C’’. Je loopt naar diegene toe, je kijkt de officier recht aan en je salueert (zwaait 1 keer). Wanneer hij/zij terug heeft gezwaaid gaat de officier praten. Wanneer de officier 'Dismissed’’ zegt, zwaai je 1 keer, je wacht tot de officier 1 keer heeft teruggezwaaid en je gaat weer terug naar je plek in Attention. Begrepen, Recruits?

Recruit(s): Yes Sir!

Oefen bij elke Recruit 'F/C.


DS: Okay, nu ga ik jullie de volgende commands leren: "FTF", "FTB", "PTS", "PTFI" en "PTFO".
"FTF" betekent Fill The Front. Als dit command word geroepen moet u aan de voorste balie plaats nemen. "FTB" betekent Fill The Back. Als dit command word geroepen moet u aan de achterse zitplekken plaats nemen. "PTS" betekent Permission To Speak. Dit command kan u aanvragen bij trainingen. Als je dit roept, dan vraag je om te praten of om een vraag te stellen. "PTFI" betekent Permission To Fall In. Als u halverwege de training online komt, en u wilt die training volgen. Kunt u met dit command vragen of je halverwege mag deelnemen. "PTFO" beteken Permission To Fall Out. Als u een training volgt en u moet weg. Roep dan "PTFO"
De trainer zal vragen om je reden. Is deze geldig, zal hij hem goedkeuren en mag je de training verlaten. PTS, PTFI en PTFO worden beantwoord met Granted (Het Mag) oftewel (Denied). Begrepen Recruits?

Recruit(s): Yes Sir!


DS: Ok, Recruits. Jullie zijn geslaagd voor de Basic Combat Training, gefeliciteerd! Je neemt nu deel aan een groot team, the United States Army. Jullie zullen goed samenwerken met elkaar. Verander nu graag je missie in: USA - PV3 [Plaats hier je promotag].

Wacht tot ze klaar zijn.

DS: Oke Recruits! Jullie zijn Geslaagd Voor de BCT!


Zeg dat ze nog even moeten zitten.
En voeg ze toe bij de Enlisted Lijst.

Bartjeeee
Admin
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-04-14

https://usarmyfobba.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum