United States Army
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Code of Conduct

Ga naar beneden

Code of Conduct Empty Code of Conduct

Bericht van Bartjeeee do apr 17, 2014 10:41 pm

[center]United States Marine Corps
Code of Conduct


I


Ik ben een Fobba vechtend voor de strijdkrachten, dat zal onze manier van leven bepalen. Ik ben bereid mijn tijd te steken in zijn defensie.

II


Ik zal nooit opgeven op mijn vrije wil. Wanneer ik het commando heb gekregen zal ik nooit mijn broeders in gevaar brengen wanneer zij nog steeds de wil hebben om weerstand te bieden.

III


Wanneer ik in gedrang kom, zal ik mij blijven verzetten met alle beschikbare middelen. Ik zal er alles aan doen om mezelf te beveiligen en anderen te helpen. Ik zal nooit gunsten accepteren van de vijand.

IV


Wanneer ik in het gedrang kom bij oorlog, zal ik trouw zijn aan mijn broeders. Ik verstrek geen informatie of neem deel aan elke actie die schadelijk kan zijn voor mijn kameraden. Wanneer ik officier ben, zal ik bevelen opvolgen, zo niet, dan zal ik gehoorzamen aan de bevelen.

V


Ik zal mijn leger, rang en beroep altijd zo goed mogelijk vertegenwoordigen. Ik zal vragen beantwoorden tot het uiterste van mijn vermogen. Ik zal geen mondelinge of schriftelijke verklaringen geven die ontrouw zijn aan mijn leger of bondgenoten.

VI


Ik zal nooit vergeten dat ik een soldaat ben, vechtend voor vrijheid, verantwoordelijk voor mijn acties en gewijd aan de principes die mijn land vrij maakte. Ik zal vertrouwen hebben in mijn mede-soldaten, tot het einde.[center]

Bartjeeee
Admin
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-04-14

https://usarmyfobba.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum